5 Mayıs 2008 Pazartesi

devamı 2

281- AKTİF ÖĞRENME
282- Atatürkçülük
283- BEDEN DİLİ
284- BİR ÜLKENİN ZENGİNLİĞİ
285- ÇEVRE VE MÜHENDİS
286- EĞİTİM
287- EĞİTİMDE PERFORMANS DEĞERLENDİRME
288- EĞİTİM ve ÖĞRETİMDE ETİK
289- EĞİTİM YÖNETİMİ
290- EKİP PERFORMANS
291- ETKİN SUNUŞ TEKNİKLERİ
292- OKUL GELİŞİM MODELİ
293- HİZMETİÇİ EĞİTİMDE YÖNETİM ORGANİZASYONU
294- İLETİŞİM
295- İLETİŞİM296- iletişim teknikleri297- İNSAN İLİŞKİLERİNDE VE YÖNETİMDE ETKİLİ İLETİŞİM 298- İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ299- MOTİVASYON300- TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ301- TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ LİDERLİK VE VİZYON GELİŞTİRME302- KALİTE İYİLEŞTİRME TAKIMLARININ YAPI VE İŞLEYİŞ ESASLARI303- TKY, EFQM-MÜKEMMELİK MODELİ ve LİDERLİK304- KUBASIK ÖGRENME 305- Lider ve Liderlik306- ÖZDEĞERLENDİRME MODELİ 307- LİDERLİK ve YÖNETİCİLİK308- TOPLAM KALİTE LİDERLİĞİ309- LİDERLİK VE VİZYON GELİŞTİRME310- Stratejik Planlama Semineri311- SÜREÇ KAVRAMI ve ÖNEMİ 312- KURUM KÜLTÜRÜ313- DİSİPLİN VE SORUŞTURMA314- MESLEKİ ETİK315- Motivasyon316- BİREYSEL DÖNÜŞÜM BİREYSEL KALİTE317- ÖDÜL YÖNETMELİĞİ318- ÖĞRENEN BİREY ÖĞRENEN ORGANİZASYON319- Okul Gelişim Modeli320- Okul Gelişim Modeli321- OKUL YÖNETİMİNDE PROBLEM ÇÖZME YÖNTEMLERİ322- OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMI323- ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME324- PARADİGMA325- PROBLEM ÇÖZME TEKNİKLERİ326- Performans Değerlendirme327- Performans Değerlendirme328- Performans Değerlendirme329- STRATEJİK PLANLAMA330- PROGRAM GELİŞTİRME 331- PROTOKOL ve NEZAKET KURALLARI332- ÖĞRENMENİN OLUŞUMU333- SINIF YÖNETİMİ334- SINIF YÖNETİMİ335- SORUN ÇÖZME TEKNİKLERİ 336- SORUN ÇÖZME TEKNİKLERİ 337- SORUŞTURMA TEKNİKLERİ 338- STRATEJİK PLANLAMA339- ÖRGÜTSEL ZEKA340- TÜRK DİLİ341- SÜREÇ KAVRAMI ve ÖNEMİ 342- SÜRECE DAYALI KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ 343- SÜREÇ YÖNETİMİ344- SÜREÇ YÖNETİMİ345- KALİTE GELİŞTİRME PROBLEM ÇÖZME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ346- KALİTE GELİŞTİRME PROBLEM ÇÖZME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ347- TCK348- TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ FELSEFESİ VE İLKELERİ349- TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ FELSEFESİ VE İLKELERİ350- TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 351- TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 352- Üretim Fonksiyonu353- ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME354- VERİ TOPLAMA TEKNİKLERİ UYGULAMA ÇALIŞMASI355- Performans Değerlendirme356- Yönetim ve Planlama Tekniği Uygulamaları357- ZAMAN YÖNETİMİ358- Zaman yönetimi 359- MESLEKİ REHBERLİK VE YÖNELTME HİZMETLERİNDE GELİŞİMSEL YAKLAŞIM360- ETKİLİ TAKIM ÇALIŞMASI361- ETKİLİ TAKIM ÇALIŞMASI362- PORTFOLYO NEDlR?363- Beyin ve Öğrenme Stilleri364- ZEKA365- KÜMELER366- ÇOKLU ZEKA KURAMI367- SÖZEL-DİLSEL ZEKA368- ÖĞRENMEYİ ÖĞRENME VE ÖĞRETME369- BİLİMSEL DÜŞÜNME ETKİNLİKLERİ370- ÇOKLU ZEKA UYGULAMALARI371- ÇOKLU ZEKA UYGULAMALARI372- OKUL ÖNCESİ EĞİTİM373- OKUL ÖNCESİ EĞİTİM / İLKÖĞRETİM PROGRAMLARININ KARŞILAŞTIRILMASI374- OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARINDA GÖZLENEN YANLIŞ UYGULAMALAR375- OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMLARI376- OKUL ÖNCESİNDE YÖNTEM VE TEKNİKLER

Hiç yorum yok: